Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia royal republicin kengistä?
24.07.2016 |
Ovatko olleet laadukkaat materiaaliltaan? Entäs miten istuvuus? Ovatko kestäneet kulutusta miten hyvin?
Tämä merkki on minulle uusi tuttavuus joten olisi mukava kuulla kokemuksia.
puhun tämän > http://www.royalrepubliq.com/webshop/women/footwear/ws-ca/ca7 merkin kengistä
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Royal republiqin kengistä siis puhun, tuli otsikkoon kirjoitusvirhe ja varmaan tekstiinkin.
t. ap