Lue keskustelun säännöt.
Rumat jalat ja uikkarit pitäisi laittaa päälle
24.07.2016 |
Muuten olen ihan hyvännäköinen, paitsi jalat ovat todella rumat: paksut ja väärät. Nyt, kun haluaisin mennä uimarannalle, hävettää nuo kintut. Olisiko ehdotuksia, mitä tekisin? Onko kohtalotovereita, että saisin vertaistukea?
Kommentit (2)
Voi olla, että ne jalatkin on paksut kun katsot niitä ihan eri näkökulmasta kun muut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ihmisiä kiinnosta toisten vartalot niin paljon kuin luulet. Itsekin olen susiruma, mutta en jaksa enää välittää. Anna mennä vaan.