Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat jalat ja uikkarit pitäisi laittaa päälle

Vierailija
24.07.2016 |

Muuten olen ihan hyvännäköinen, paitsi jalat ovat todella rumat: paksut ja väärät. Nyt, kun haluaisin mennä uimarannalle, hävettää nuo kintut. Olisiko ehdotuksia, mitä tekisin? Onko kohtalotovereita, että saisin vertaistukea?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisiä kiinnosta toisten vartalot niin paljon kuin luulet. Itsekin olen susiruma, mutta en jaksa enää välittää.  Anna mennä vaan.

Vierailija
2/2 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että ne jalatkin on paksut kun katsot niitä ihan eri näkökulmasta kun muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän