Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitatko faceen vihjailevia kommentteja, mutta et kerro kaikkea?

Vierailija
27.06.2016 |

Miksi teet näin? Mua on aina inhottanut nämä. Jos ei voi kertoa totuutta suoraan, voi olla siellä hiljaa ja puhua kasvotusten tai sähköpostilla niiden kanssa, joiden kanssa tiedon haluaa jakaa. Nyt eräs tuttu siellä kauhistelee erään toisen henkilön kohtaloa. Viesti on kirjoitettu niin, että sen voi tulkita niinkin, että eräs henkilö on kuollut. Toki kyse voi olla muustakin. Useampi on suoraan kysynyt, mistä on kyse, mutta vastausta ei anneta. Miksi näin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuoraus. Menee ohi ohittamalla ja sen enempää kommentoimatta.

Vierailija
2/2 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole facessa. Trollaan vain täällä :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi