Kotisataman deitistä kokemuksia?
Onko siellä alle kolmekymppisiä ollenkaan? Entä mies- ja naisjakauma?
Kommentit (10)
Kiinnostaisi kanssa. Itse tiedän yhden alle kolmekymppisen naisen siellä olleen ja häneen olisin kuka ties voinut ihastua myös. - Hän löysi tai tapasi minun erinomaisen hyvän ystävän muuta kautta samaan aikaan kun hänellä oli ollut Kotisatamassa profiili. Mutta ainakin itselleni hän osoitti, että Kotisataman profiilien takaa voi, tai saattaa löytää itselleen ihan täys-päisen ja vieläpä kauniin kumppanin. Kun valitettavasti ainakin itselle Kotisataman treffi -porttaalista ensimmäisenä tuli mieleeni, että se on suunnattu, joillekin kiihkouskovaisille, tai miten tämän sanoisi kauniimmin; no muille kuin tällaiselle "tavis" lutherilaiselle...
Mäkin olen kiinnostunut siitä, että löytäisi kunnon miehen, jolla kristilliset arvot. Ehkäpä sieltä voisi etsiä. Kuinkahan laaja käyttäjäkunta?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kanssa. Itse tiedän yhden alle kolmekymppisen naisen siellä olleen ja häneen olisin kuka ties voinut ihastua myös. - Hän löysi tai tapasi minun erinomaisen hyvän ystävän muuta kautta samaan aikaan kun hänellä oli ollut Kotisatamassa profiili. Mutta ainakin itselleni hän osoitti, että Kotisataman profiilien takaa voi, tai saattaa löytää itselleen ihan täys-päisen ja vieläpä kauniin kumppanin. Kun valitettavasti ainakin itselle Kotisataman treffi -porttaalista ensimmäisenä tuli mieleeni, että se on suunnattu, joillekin kiihkouskovaisille, tai miten tämän sanoisi kauniimmin; no muille kuin tällaiselle "tavis" lutherilaiselle...
Kuulostaa lupaavalta. Onko sinulla tietoa sukupuolijakaumasta?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen kiinnostunut siitä, että löytäisi kunnon miehen, jolla kristilliset arvot. Ehkäpä sieltä voisi etsiä. Kuinkahan laaja käyttäjäkunta?
Infosta luin, että lähes 8000.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen kiinnostunut siitä, että löytäisi kunnon miehen, jolla kristilliset arvot. Ehkäpä sieltä voisi etsiä. Kuinkahan laaja käyttäjäkunta?
Moi! Millainen on sinulle "kunnon mies"? Kyselee eräs mies :)
Mä olin siellä aikoinaan, joku 5v. sitten. Ihan mukiinmenevää porukkaa löytyy, ja sitten myös näitä äidin peräkammariin jääneitä vätyksiä. Ihan kaikenikäisiä ainakin silloin oli, teineistä papparaisiin. Naisia taitaa olla liikkeellä enemmän. Parilla treffeilläkin kävin, muttei kyllä johtanut sen pidemmälle. Johtui varmaan siitä, että itse olen aika liberaali uskis ja herrat enemmän fundamentalisti-linjalla ja siksi esim. mun tatskat oli kauhistelun aihe ;D
Tiedän tosin yhden onnellisen pariskunnan, joka tapasi kyseisellä saitilla, on ollut nyt n.6 vuotta naimisissa ja esikoinen syntyi pari vuotta sitten :) että voi siellä jopa tärpätä
"Kuulostaa lupaavalta. Onko sinulla tietoa sukupuolijakaumasta?" - Ei ole. - Jostain syystä yleisempää tuntuu olevan, että miehet ovat netissä(kin) aktiivisempia parisuhdekumppanin hakijoita kuin naiset. (Valitettavat on edelleen naisia, jotka kuvittelevat tai luulevat, että miehen tulee tehdä aloite. - En syytä tästä yksittäsiä naisia; se nyt vain on paljossa syvällä meidänkin kulttuuriamne, vaikkakin luullakseni tapana murenemassa. Onneksi.
En usko - mutta en tiedäkään- mikä on sukupuolijakauma Kotisataman palvelimella. - Itseäni jännää - vaikka onkin tuo yksi hyvin myönteinen esimerkki teidossa- yleiesemmin että millaista porukkaa Kotisataman palvelimen kautta hakevat ovat. Luulisin, että sielä hakevat seuraa enempi konservatiivisemmat kuin liberaalimmat; mutta tämä käsitys tuntuu yleisemmin vallalla julkisuudessa uskovista ja tai uskossa olevista ihmisistä. - Toisaalta myönnän vanhanaikaisuuteni kun huomaan, ettei ole pitkä aika siitä,kun ylipäätään ihmettelin, miten kukaan voi ylipäätään missään, tai minkään nettipalvelimen kautta hakea itselleen kumppania. Mutta, jottei asia olisi liian yksinkertaita, niin hieman kyllä ihmettelen, kuinka kukaan voi onnistua löytämään muuta kuin sattumalta kumppanin, jostain yökerhosta tai baarista saati vaikka ravintolasta. Mutta vielä sanottava, että jos "Sen" oikean kumppanin löytäminen tai olisi oikeasti, jossain helppoa ja hyvin vaivatonta, niin kukaties minä eläisin nyt muuta kuin aktiivisen sinkun elämää...
Tapasin sieltä muutamia tyyppejä. Aika paljon tuli miehiltä viestiä. Ihan kivoja ja juttu luisti. Toiset uskonnollisempia kuin toiset. Ei kipinää. Ehkei fyysisesti mätsiä?
En myöskään jaksa pitkää kirjeenvaihtoa vaan mielummin nopea tapaaminen.
Siirryin Tinderiin ja huomattavasti enemmän 'kiinnostavampia' tyyppejä mutta riski ettei arvot ihan kohtaa... Tällä jatketaan ja pari potentiaalista tapailukaveria onkin löytynyt.
Eikä kukaan ole sitä käyttänyt?