Mies 29v + 2v miettii; näin jännänaisen
Tästä naisesta tuli siis jännittävä ja kuumottava vaikutelma. Hänellä oli lasit, oli aika urheilullisen näköinen ja pitkä ja puhui. Hänellä oli vähän matala ääni ja puhui sellaisia vähän kovismaisella tai tiukalla tavalla jostakin asiasta ja tupakoi samalla. Iältä oli varmaan pari vuotta minua nuorempi tai vanhempi.
Katsoin häntä kaukaisuudesta ja muistelin joskus moikanneeni häntä mutta en voinut lähestyä häntä.
Jotenkin tuosta naisesta tuli sellainen kuva, että hän osaisi huolehtia miehestä ja olla tukena ja turvana. Tietysti nainen oli sillä tavalla perussuloinen mutta se tietynlainen karkeus toi siihen sellaista vähän vulgaaria mutta kiinnostavaa kontrastia, joka on seksikästä, vaikka vähän hävettää myöntää tätä. Olisi jotenkin hienoa olla tuollaisen naisen komenneltavana aika ajoin ja se komentelu olisi sellaista ohjaavaa eikä turhan nalkuttamista ja siinä olisi sitten paljon lämpöä välissä.
Kommentit (8)
Hassua. Minulla olen kuvitellut jännänaisen olevan enemmänkin päihteille perso Suicide Girl -malli -tyyppinen.
Vierailija kirjoitti:
Hassua. Minulla olen kuvitellut jännänaisen olevan enemmänkin päihteille perso Suicide Girl -malli -tyyppinen.
No kai jokaiselle on oma jännänaistyyppinsä. Onhan naisillakin erilaisia jännämiehiä.
Kerrankin en ärsyyntynyt sinun jutustasi. :)
Ajattelin ensin hieman hermostua tästä jännäsitätätä-jauhannasta, mutta "Olisi jotenkin hienoa olla tuollaisen naisen komenneltavana aika ajoin" oli kyllä niin hauskasti sanottu, että en sitten viitsinytkään. Aika ajoin. Mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ensin hieman hermostua tästä jännäsitätätä-jauhannasta, mutta "Olisi jotenkin hienoa olla tuollaisen naisen komenneltavana aika ajoin" oli kyllä niin hauskasti sanottu, että en sitten viitsinytkään. Aika ajoin. Mahtavaa.
Jotkut vain ovat enemmän sellaisia käytännön ihmisiä (tässä tapauksessa naisia) ja voivat antaa komentoja ja ohjeita joissakin asioissa, joissa en itse ole niin hyvä tai neuvokas ja tuollaisia naisia olen kyllä tavannut ainakin opiskelumaailmassa. Olisi jotenkin hienoa että olisimme aika erilaisia emmekä voisi täysin ymmärtää toisiamme, mutta jotkut asiat kuitenkin yhdistäisivät meitä. Tällainen fantasia minulla on.
Terhi Kiemunki saattais sopia hamsterimiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Terhi Kiemunki saattais sopia hamsterimiehelle.
Heh. Ei todellakaan sopisi.
"Älä laita sitä hiirulaispaitaa sinne kylään!"
"No niin *beeb* laitappas se nyt sisään äläkä leiki"
"Aja nopeammin!"
Ja noita käskyjä seuraisi kuitenkin nopeasti pieni pehmentävä hymy niin tietäisin että kaikki on kuitenkin hyvin.