Olen miellyttäjä ja ajattelin perustaa blogin
ja laittaa sen nimeksi Ruskeakieliset tytöt. Blogissa pohtisin syitä miksi haluan miellyttää kaikkia ihmisiä yhdessä ja erikseen. Mitä mieltä nimestä?
Kommentit (8)
Alkaisin takuulla mielistellä kaikkia blogia kommentoiviakin! Sellainen mä oon. :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin takuulla mielistellä kaikkia blogia kommentoiviakin! Sellainen mä oon. :(
ap
En haluaisin lukea blogia, jolla on noin vastenmielinen ja vielä harhaanjohtava nimi.
Tulisin kommentoimaan. Saisit mielistellä minua ja minä päivittelisin auringon paisteessa.
Sinkkumies
(nimestä viis)
Miten olisi: Reittä pitkin av:lle
Sinkkumies
Ruskeakieliset tytöt on loistava! Tuttuun tapaan sullakin hirvittävää uhriutumista eikö niin? Ja oikeastihan kieli on täysin valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ruskeakieliset tytöt on loistava! Tuttuun tapaan sullakin hirvittävää uhriutumista eikö niin? Ja oikeastihan kieli on täysin valkoinen.
Kyllä minä varmaan uhriutuisinkin ja heittäytyisin avuttomaksi siinä. Ja droppailisin yliopistoväen teoreettisia ajatuksia aiheesta.
ap
Miksi monikko?
Mites olisi Mielistelijän päiväkirja?