Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikean pimennysverhot

Vierailija
23.05.2016 |

Onko hyviä? Pimentääkö? Halvat on ainakin mutta onko yhtä tyhjän kanssa... Valkoiset Meretejä mietin (24,95)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon käsittäny, että nuo ei oo "oikeat" pimennysverhot, vaikka jonkin verran kyllä pimentää. Niillä on sitten kyllä ihan pimennysverhojakin, jotka on vähän kalliimpia. Mee Ikean sivulle ja laita hakukenttään pimennysverhot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi