Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos perheesi (puoliso ja lapset) kuolisivat onnettomuudessa, kenet haluaisit luoksesi tukemaan sinua?

Vierailija
21.06.2007 |

Itse ehkä pyytäisin anopin ja apen. Ja jos nekin menehtyisivät, en pyytäisi ketään. Omiin sukulaisiin en ole ollut moneen vuoteen yhteydessä ja kavereitakin on niin vähän.

Jotenkin vaan elämä on mennyt sillai, ettei läheisiä sukulaisia ja tuttavia ole.

Jos mulle olis sattunut jotain ennen lapsia ja miestäni, silloin kun asuin yksin, niin luultavasti töissä olis alettu ihmettelemään missä oon, kukaan muu ei olis kysellyt:(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin heidän luokseen..

Vierailija
2/16 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ollut viime kuukausina melkein toiveenani. Tunnen olevani niin ansassa ja lopussa, että olen joskus jopa ajatellut jonkun onnettumuuden vapauttavan minut. En tietenkään tosissani toivo sitä, ja se olisi varmasti kamalaa tosipaikan tullen.. en tiedä miten voisin elää, hirveä syyllisyys...mutta silti joskus sitä ajattelen kun he lähtevät ulos ilman minua.

Varmaan kaikki kostautuu ja kuolenkin itse tai jotain... eihän se olisi oikein että muut kuolisivat minun itsekkyyteni ja tyhmyyteni vuoksi. Luoja tietää etten sitä tarkoita ja pyydä..pyydän mielummin jotain sisäistä ihmettä minulle...eroon tästä masennuksesta tai ahdistuksesta joka on taas saanut vallan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan terveitä ajatuksia...

Vierailija
4/16 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jatkaisin elämää, jos ei ole enää ketään, jonka takia sitä jatkaa. Itseni takia en vaivautuisi.

Vierailija
5/16 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pyytäisitte appivanhemmat luoksenne jos heidän poikansa on juuri kuollut???

Itse turvautuisin kyllä ystäviini ja veljeeni. Kaveripiirissä on jo sattunut kuolemantapaus ja tiedän nyt kokemuksesta ettei ystäville tukena olemisesta tule mitään kohtuutonta vaivaa. Päinvastoin.

Vierailija
6/16 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tahtoisin olla ihan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut heiltä vaikeina hetkinä ymmärrystä. Ehkä tosiaan anoppi ja appi voisivat tajuta tilannettani paremmin.

Vierailija
8/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eiköhän sitä tulisi surtua myös appivanhempien kanssa, kun he olisivat menettäneet poikansa ja lapsenlapsensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tai isäpuoleni ja siskoni.

Vierailija
10/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse turvautuisin kyllä ystäviini ja veljeeni. Kaveripiirissä on jo sattunut kuolemantapaus ja tiedän nyt kokemuksesta ettei ystäville tukena olemisesta tule mitään kohtuutonta vaivaa. Päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokemustakin on.



Aikanaan kun äitini kuoli pidimme isän kanssa toisiamme pystyssä ja isä osasi todella lohduttaa ja tukea minua. Minä sitten puolestani pidin pystyssä sisaruksiani, sillä olen ainoa meistä lapsista, jonka isäsuhde toimii :(.

Vierailija
12/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta suvustani en tunne ketään niin läheiseksi, että haluaisin heitä paikalle lohduttamaan minua. Käytännön asioita voisivat ehkä hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ja appivanhempani olisivat myös kokeneet ison menetyksen, joten haluaisn tueksi jonkun, no, toimintakykyisemmän. Vaikka ei ystävänikään tietysti surutta menisi, lapsemme kummi jne, mutta hänelle olisi helpompi olla täysin avoin tunteista.

Vierailija
14/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten saisin tukea heitä ja toivoisin mahdollisimman nopeasti hetken omaa rauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä elossaolevat isovanhempani, kenties muutama serkku sekä tätini myös. Toinen tädeistäni oli paikalla kuopukseni synnytyksessäkin, tahtoisin jakaa niin elämän kuin kuolemankin rakkaitteni kanssa. Yksin en jakaisi ja ventovieras ei minua voisi lohduttaa.

Vierailija
16/16 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi siinä mielessä, että on hyvin suurisydäminen ja sekä mieheni että lapseni ovat hänelle hyvin tärkeitä kuten myös minulle.



Ja näinhän en koskaan milloinkaan halua tapahtuvan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi