Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lähdenpä tästä nyt perhepetiin nukkumaan
30.05.2007 |
taaperoni ja mieheni viereen, rinnat paljaana, että pikkumies saisi yöhörppynsä silloin kun mieli tekee...
Tiedän, että tääkin varmaan ärsyttää, mutta kyllä tää vastustus on niin surullista luettavaa, että oli pakko kirjottaa.
Kommentit (2)
Meilläkin tehtiin noin vielä vuosi sitten. Lapsi siirtyi omasta halustaan siskonsa kanssa samaan huoneeseen nukkumaan 2-vuotiaana. Samaan aikaan lopeteltiin imetystä.
Oli niin ihanaa nukkua hänen vieressään ja herätä siinä, haistella pikkuisen lämmintä tuoksua. :)
Hyvää yötä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
3.6 metriä leveä. 1 v 6 kk nuorimmainen lopetti yösyömiset puoli vuotta sitten lievästi vastustettuaan. Päiväsyömiset saavat jatkua harvakseltaan. Hyvää yötä!