Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähdenpä tästä nyt perhepetiin nukkumaan

Vierailija
30.05.2007 |

taaperoni ja mieheni viereen, rinnat paljaana, että pikkumies saisi yöhörppynsä silloin kun mieli tekee...



Tiedän, että tääkin varmaan ärsyttää, mutta kyllä tää vastustus on niin surullista luettavaa, että oli pakko kirjottaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.6 metriä leveä. 1 v 6 kk nuorimmainen lopetti yösyömiset puoli vuotta sitten lievästi vastustettuaan. Päiväsyömiset saavat jatkua harvakseltaan. Hyvää yötä!

Vierailija
2/2 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tehtiin noin vielä vuosi sitten. Lapsi siirtyi omasta halustaan siskonsa kanssa samaan huoneeseen nukkumaan 2-vuotiaana. Samaan aikaan lopeteltiin imetystä.



Oli niin ihanaa nukkua hänen vieressään ja herätä siinä, haistella pikkuisen lämmintä tuoksua. :)



Hyvää yötä!





Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla