Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt muuten laitan s. postin

Vierailija
13.06.2007 |

ihmiselle jota onkova ikis. Ja tiedän tekeväni väärin miestäni kohtaan. Kirjoitan ihmiselle joka oli samalla osastolla 6kk sitten ja kysyn miten hän voi. Saa haukkua, mutta näin teen..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se on ihan harmitoon, enemmän " mitä kuuluu" viesti.

Nyt on jännät paikat vastaajo koskaan..

: )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän