Lue keskustelun säännöt.
Nyt muuten laitan s. postin
13.06.2007 |
ihmiselle jota onkova ikis. Ja tiedän tekeväni väärin miestäni kohtaan. Kirjoitan ihmiselle joka oli samalla osastolla 6kk sitten ja kysyn miten hän voi. Saa haukkua, mutta näin teen..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaikka se on ihan harmitoon, enemmän " mitä kuuluu" viesti.
Nyt on jännät paikat vastaajo koskaan..
: )