Lue keskustelun säännöt.
Voi *****, unohdin optikkoajan! Mitäs nyt!
30.05.2007 |
Ai että ottaa päähän.. Katsoin äsken lappua varmistaakseni, että moneltako aikani oli huomenna optikolle. Ja kappas, sehän oli 29.5. eli tänään!! (tai no, oikeastaan jo eilen, mutta kuitenkin)
Tuleekohan tästä nyt jotain seuraamuksia.. Muuta kuin se, että olen kurja asiakas. Ei hän muuta kuin nimeni ottanut, mutta kuitenkin.. Siis miten voi olla näin aivoton :(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla