Lue keskustelun säännöt.
Olin tinderissä alle viikon, kun löysin elämäni miehen :)
12.05.2016 |
Ja nyt olemme olleet yhdessä vuoden, elämäni paras vuosi. Eli kyllä kyseinenkin sovellus toimii välillä :)
Kommentit (3)
Sama! Menimme naimisiin vuoden seurustelun jälkeen :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vuosi on vielä lyhyt aika siihen että voisi todeta löytäneensä elämänsä miehen. Yleensä pari ekaa vuotta on vielä sitä ihanaa alkuhuumaa. Mutta onnea kuitenkin ja toivottavasti juttunne jatkuu vielä pitkään :)
Mukava kuulla siitä sovelluksesta hyviäkin kokemuksia :) Minkälaiset kuvasi olivat?