Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt hallitus on myymässä Postia ja Nestettä...
12.05.2016 |
Ei j*malauta... Onko tästä maasta mitään jäljellä ennenkuin saadaan keskusta, persut ja kokoomus pois hallituksesta. Ja keskustan ja kokoomuksen äänestäjät kannattaa vielä puolueitaan.
Kommentit (3)
Hyvä hyvä, pääasia on etteivät myy sähköpostia. Perinteisen postin ja YLEn voisi kyllä myydä ja räjäyttää tuhannen pi**un päreeksi, sen jälkeen luoda uudet toimivat systeemit ilman vanhojen kommarien painolastia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
onko se huono juttu jos ne myydään?
Alue: Aihe vapaa
uppppppppppppppp