HELP! Autonavaimet HUKASSA! Missä ne on??? Selvänäkijät hohoi!!
2viikkoa sitten kadonneet, jossa oli myös kodinavaimet. Viimeinen havainto oli ulkoa, kun nostin autoa tunkilla. Sen jälkeen en niitä löytänyt. Jonnekin lykkäsin ja piti toiset avaimet hakea kesken " rempan" .
Hävisivät mystisesti... Missä ihmeessä ne on?? Olen itte koittanut miettiä ja miettiä, mutten muista muuta kuin että ne oli maassa... Mihin mie ne laitoin....
Onko ketään selvänäkijää tai " selvänäkijää" paikalla:)
Kiitos tuhannesti
Kommentit (3)
kunnes yhtäkkiä tajusin, että olinkin käynyt vielä illalla kaupassa ja mukana oli ollut sellainen laukku, jota en normaalisti käytä.
Eli se, milloin luulin käyttäneeni avaimia viimeksi, ei sittenkään pitänyt paikkaansa. Mutta sulla varmaan eri tilanne, kun avaimet katosivat kesken rempan.
housujen lahkeen käänteessä. Kerrothan meille sitten kun löytyy!
Käy tarkistamassa