Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverina painajainen ov

Vierailija
05.06.2007 |

Työkaverikseni tuli varsinainen kyylä. Olemme isossa mainostoimistossa töissä. Hän tekee melkeinpä päivittäin lastensuojeluilmoituksia milloin mistäkin näkemästään ilmiöstä, asiasta. Itse olen savuton, alkoa käytän 2-3 kertaa vuodessa. Erään kerran menin puhumaan eräälle toiselle työkaverilleni, että olin erään yhtyeen keikalla mieheni kanssa ja otimme myös alkoholia. Tämä kyylä kuuli ja alkoi tenttaamaan, missä 5 ja 8 vuotiaat poikamme olivat! Vastasin että mummulassa(lapsemme ovat yökylässä tuon 2-3 kertaa vuodessa, kun olemme esim. juuri jonkun bändin keikalla) Nyt minua ahdistaa, että tämä kyylä tekee ilmoituksen. Vaikkei hätää ole, niin jääkö silti papereihin merkintä, jos sattuu sossuntäti tulemaan kyylän käskemänä? Mitä voisin tehdä? Puhua kyylälle suoraan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan pelkäisi moista sääliötä?

Vierailija
2/9 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sille mitään puolustella. Kerrot mieluummin uudesta puutarhaharrastuksesta, jota varten tarvis ostaa monta erittäin tehokasta lamppua. Kun tulee paljon halvemmaks sillä tavalla. Ja lapsetkin tykkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/9 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

cannabis sativan kasvattamista.. =)

Vierailija
5/9 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Turha sille mitään puolustella. Kerrot mieluummin uudesta puutarhaharrastuksesta, jota varten tarvis ostaa monta erittäin tehokasta lamppua. Kun tulee paljon halvemmaks sillä tavalla. Ja lapsetkin tykkää!

Vierailija
6/9 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
8/9 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitäähän sille keksiä sitten jotain ihmeteltävää ;D. Jos tekee susta ilmotuksen, voit varmaan ilmottaa poliisille että sua ja sun perhettä häiriköidään. Kun kerran tiedät ilmoituksen tekijän.



-5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap