Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pisin tietämäsi imetys SUOMESSA?

Vierailija
29.05.2007 |

Mä en tunne muita kuin korkeintaan vuoden imettäneitä, joihin kuulun itsekin.... Tuon dokkarin 8v. tuntuu kyllä aivan oudolta..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v tyttöään. Aina lupasi sille tissiä kun teki jotain... yök. Tyttö ite kiipesi syliin ja otti tissin esiin. Niin luonnotonta!!

Vierailija
2/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetti silloin 3,5 v. poikaansa. Poika vaan tokaisi: äiti, tittiä. Ja meni paidan alle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta silloin isä (siis enoni) sai pojan itselleen pitkän pitkän huoltajuustaistelun jälkeen pahasti masentuneelta äidiltä. Kolme tyttöä olivat jo isällä kaksi vuotta ennen sitä.

Kun enoni sai pojan itselleen alkoi myös äidin parantuminen masennuksesta ja nyt on jo toipunut siitä täysin. Lapset voivat olla myös äidillään, jos haluavat.

Vierailija
4/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloinkin lopetti ainoastaan, kun uusi vauva syntyi ja esikoinen ei enää huolinut tissiä. Mutta lapsi siis meni itse repimään paitaa ja kailotti kovalla äänellä TISSIÄ ÄITI TISSIÄ!!!

Vierailija
5/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin, kun aloitin erään lääkekuurin, et nyt ei enää tule tissiä ja siihen loppu todella kivuttomasti. lapseni ei juonut koskaan pullosta tai syönyt tuttia. yritin opettaa, mutta se ei vaan oppinut.

Vierailija
6/6 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini imetti mua 2-vuotiaaksi (ei tosin kovin tiuhaan tahtiin, vaan silloin tällöin).