Lue keskustelun säännöt.
Minunpa anoppini lupasi pestä juhannuksena meidän matot! HIH!
21.06.2007 |
Itse olen viimeisilläni raskaana ja kun kerroin anopille, etten tänä kesänä rupea ollenkaan mattopyykille, käski hän oitis tuomaan matot sinne tyyliin äkkiäkös minä ne siulle pesasen.
Minun tartteis nyt vaan imuroida ja pestä lattiat, että saadaan puhtaat matot puhtaille lattioille juhannuksen jälkeen.=))
Yliveto anoppi!
Kommentit (3)
Ja vieläpä vievät matot pestäväksi sadan kilometrin päähän meistä... No, autossa kulkee kun muutenkin käyvät, ja painepesurilla pesee meidänkin isot matot aika paljon kätevämmin kuin laiturilla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Omien tyttäriensä ikkunoita hän ei sen sijaan pese :).
ihanaa :)