Kesä on paskin vuoden aika, ei tätä jaksa !!!
Kommentit (17)
Näinhän se on.
Olen tähän helvetin pätsiin jo nyt ihan kypsä.
Onneksi kokemukseni mukaan kovaa alkanut kesä tarkoittaa sitä, että ainakin kesäkuu mennään kylmässä ja sateessa.
Samaa mieltä. Helvetin kuuma ja kuivaa, pelkkää vihreetä joka paikassa. Syksy on paljon mukavampi vuodenaika kun on sopivan lämmintä ja ulkona on värikästä.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on.
Olen tähän helvetin pätsiin jo nyt ihan kypsä.
Onneksi kokemukseni mukaan kovaa alkanut kesä tarkoittaa sitä, että ainakin kesäkuu mennään kylmässä ja sateessa.
Samoin, mutta ei hehkuteta vaan olla ylpeästi toista mieltä. Ei olla laumasieluja. Kärventykää, saa tulkoon ihosyöpä osaksenne.
Vittu mikä pätsi, tosiaan.
Kuka asuu kerrostalossa? Ihan ok-talossa asun ainakin ite !!
AP
Tässä huomaa hyvin miten ankea ja valittava kansa suomalaiset ovat, joka v*tun asia harmittaa ja kaikesta kitistään ja maristaan, jopa ihanasta kesästäkin pitkän kylmän paska-loska-talven jälkeen! Ihan hävettää ap:n kaltaset ihmiset. Kai oot jo keksiny uuden valituksen aiheen kesän jälkeen? Sun elämä on varmaan aika paskaa kaikin puolin tolla asenteella!
Kesä on ihanaa aikaa <3 ihmiset on elossa, luonto on elossa, on paljon ulkotapahtumia, ruskettuneita kesäisiä ihmisiä, paljon erilaisia tapahtumia..... oi että <3
Vierailija kirjoitti:
Kuka asuu kerrostalossa? Ihan ok-talossa asun ainakin ite !!
AP
No kai sulla on sitten jonkinlainen jäähdyttävä ilmastointi?
No mene jonnekkin Huippuvuorille, jossa on niin harmaata, ettei juuri kättään pidemmälle näe ja sataa räntää ja vettä vaakasuorassa, jos todellakin nautit ennemmin tuollaisesta, kuin kirkkaasta, aurinkoisesta ja lämpimästä kesäsäästä. Tuota ensin mainittuakin kyllä valitettavasti joudumme kokemaan myös täällä Suomessa taas talvikuukausina. Onneksi ja toivottavasti nyt on sentään kirkkaita ja lämpimiä kuukausia useampi edessä, että jaksaa sen muun ajan sitten taas seuraavaan kesään.
Kuumuus on aika rasittavaa. Mä en mennyt tänään ulos kun ei ollut pakko.
Kuumuus? Suomi ei ole kuumuutta nähnykään...
Vierailija kirjoitti:
Tässä huomaa hyvin miten ankea ja valittava kansa suomalaiset ovat, joka v*tun asia harmittaa ja kaikesta kitistään ja maristaan, jopa ihanasta kesästäkin pitkän kylmän paska-loska-talven jälkeen! Ihan hävettää ap:n kaltaset ihmiset. Kai oot jo keksiny uuden valituksen aiheen kesän jälkeen? Sun elämä on varmaan aika paskaa kaikin puolin tolla asenteella!
Onko se niin kovin vaikea käsittää ettei kaikki pidä kesästä? Vai että jos valittaa kesästä niin valittaa kaikestako? Itse ainakin rakastan sitä "kylmää loska-paska-talvea" ja kesä ei niinkään ole mun juttu.
-ei ap
Tai ehkä sinä olet vaan paskin ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Kesä on ihanaa aikaa <3 ihmiset on elossa, luonto on elossa, on paljon ulkotapahtumia, ruskettuneita kesäisiä ihmisiä, paljon erilaisia tapahtumia..... oi että <3
Ei Suomessa ainakaan.
Eikä ravun värinen iho mitään rusketusta tarkoita. Harva suomalainen ruskettuu nätisti. Purkkimuijat lähinnä nyt kun itseruskettavat eivät enää ole oransseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä huomaa hyvin miten ankea ja valittava kansa suomalaiset ovat, joka v*tun asia harmittaa ja kaikesta kitistään ja maristaan, jopa ihanasta kesästäkin pitkän kylmän paska-loska-talven jälkeen! Ihan hävettää ap:n kaltaset ihmiset. Kai oot jo keksiny uuden valituksen aiheen kesän jälkeen? Sun elämä on varmaan aika paskaa kaikin puolin tolla asenteella!
Onko se niin kovin vaikea käsittää ettei kaikki pidä kesästä? Vai että jos valittaa kesästä niin valittaa kaikestako? Itse ainakin rakastan sitä "kylmää loska-paska-talvea" ja kesä ei niinkään ole mun juttu.
-ei ap
Vähemmän hauskaa on talvi silloin kun on -30 astetta jäätävällä tuulella tai sitten vetiset peilijäällä olevat superliukkaat kulkuväylät ja tiet. Kesällä ei liukastu, mutta liukastumisen välttäminen on peililiukkailla teillä erittäin vaikeaa ja kävely sellaisilla teillä jännittää ja rasittaa jalkoja.
Ihanaa, löytyy joku toinenkin. Välillä tuntuu, että olenko ainoa, jolle kesä on vaikea vuodenaika. Vihaan kesää, olen aina vihannut. Onneksi pari kuukautta, ja illat ovat jo pimeitä, eikä helteitä enää. Olen odottanut syksyä tammikuusta lähtien.
Minua ei pakkanen ja pimeys haittaa, päinvastoin. Tervetuloa syksy. 💙
Oi että, kesä on ihana. Olin tänään koko päivän kaupungissa, kiertelin siellä täällä puistosta toiseen ja milloin milläkin kadulla. Ihmiset hymyilee ja ovat sosiaalisia, pelaavat ja tanssivat, ja vielä kun kesän tapahtumat kirppiksineen, ravintolapäivineen ja muine kaupunkitapahtumineen pääsevät käyntiin...ihanaa!