Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä on paskin vuoden aika, ei tätä jaksa !!!

Vierailija
05.05.2016 |

Inhottaa koko kesä !!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että, kesä on ihana. Olin tänään koko päivän kaupungissa, kiertelin siellä täällä puistosta toiseen ja milloin milläkin kadulla. Ihmiset hymyilee ja ovat sosiaalisia, pelaavat ja tanssivat, ja vielä kun kesän tapahtumat kirppiksineen, ravintolapäivineen ja muine kaupunkitapahtumineen pääsevät käyntiin...ihanaa!

Vierailija
2/17 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. 

Olen tähän helvetin pätsiin jo nyt ihan kypsä. 

Onneksi kokemukseni mukaan kovaa alkanut kesä tarkoittaa sitä, että ainakin kesäkuu mennään kylmässä ja sateessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Helvetin kuuma ja kuivaa, pelkkää vihreetä joka paikassa. Syksy on paljon mukavampi vuodenaika kun on sopivan lämmintä ja ulkona on värikästä.

Vierailija
4/17 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. 

Olen tähän helvetin pätsiin jo nyt ihan kypsä. 

Onneksi kokemukseni mukaan kovaa alkanut kesä tarkoittaa sitä, että ainakin kesäkuu mennään kylmässä ja sateessa. 

Samoin, mutta ei hehkuteta vaan olla ylpeästi toista mieltä. Ei olla laumasieluja. Kärventykää, saa tulkoon ihosyöpä osaksenne. 

Vittu mikä pätsi, tosiaan.

Vierailija
5/17 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat asua kerrostalossa?

Vierailija
6/17 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka asuu kerrostalossa? Ihan ok-talossa asun ainakin ite !!

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä huomaa hyvin miten ankea ja valittava kansa suomalaiset ovat, joka v*tun asia harmittaa ja kaikesta kitistään ja maristaan, jopa ihanasta kesästäkin pitkän kylmän paska-loska-talven jälkeen! Ihan hävettää ap:n kaltaset ihmiset. Kai oot jo keksiny uuden valituksen aiheen kesän jälkeen? Sun elämä on varmaan aika paskaa kaikin puolin tolla asenteella!

Vierailija
8/17 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on ihanaa aikaa <3 ihmiset on elossa, luonto on elossa, on paljon ulkotapahtumia, ruskettuneita kesäisiä ihmisiä, paljon erilaisia tapahtumia..... oi että <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka asuu kerrostalossa? Ihan ok-talossa asun ainakin ite !!

AP

No kai sulla on sitten jonkinlainen jäähdyttävä ilmastointi?

Vierailija
10/17 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene jonnekkin Huippuvuorille, jossa on niin harmaata, ettei juuri kättään pidemmälle näe ja sataa räntää ja vettä vaakasuorassa, jos todellakin nautit ennemmin tuollaisesta, kuin kirkkaasta, aurinkoisesta ja lämpimästä kesäsäästä. Tuota ensin mainittuakin kyllä valitettavasti joudumme kokemaan myös täällä Suomessa taas talvikuukausina. Onneksi ja toivottavasti nyt on sentään kirkkaita ja lämpimiä kuukausia useampi edessä, että jaksaa sen muun ajan sitten taas seuraavaan kesään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuus on aika rasittavaa. Mä en mennyt tänään ulos kun ei ollut pakko.

Vierailija
12/17 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuus? Suomi ei ole kuumuutta nähnykään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä huomaa hyvin miten ankea ja valittava kansa suomalaiset ovat, joka v*tun asia harmittaa ja kaikesta kitistään ja maristaan, jopa ihanasta kesästäkin pitkän kylmän paska-loska-talven jälkeen! Ihan hävettää ap:n kaltaset ihmiset. Kai oot jo keksiny uuden valituksen aiheen kesän jälkeen? Sun elämä on varmaan aika paskaa kaikin puolin tolla asenteella!

Onko se niin kovin vaikea käsittää ettei kaikki pidä kesästä? Vai että jos valittaa kesästä niin valittaa kaikestako? Itse ainakin rakastan sitä "kylmää loska-paska-talvea" ja kesä ei niinkään ole mun juttu.

-ei ap

Vierailija
14/17 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä sinä olet vaan paskin ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä on ihanaa aikaa <3 ihmiset on elossa, luonto on elossa, on paljon ulkotapahtumia, ruskettuneita kesäisiä ihmisiä, paljon erilaisia tapahtumia..... oi että <3

Ei Suomessa ainakaan. 

Eikä ravun värinen iho mitään rusketusta tarkoita. Harva suomalainen ruskettuu nätisti. Purkkimuijat lähinnä nyt kun itseruskettavat eivät enää ole oransseja. 

Vierailija
16/17 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä huomaa hyvin miten ankea ja valittava kansa suomalaiset ovat, joka v*tun asia harmittaa ja kaikesta kitistään ja maristaan, jopa ihanasta kesästäkin pitkän kylmän paska-loska-talven jälkeen! Ihan hävettää ap:n kaltaset ihmiset. Kai oot jo keksiny uuden valituksen aiheen kesän jälkeen? Sun elämä on varmaan aika paskaa kaikin puolin tolla asenteella!

Onko se niin kovin vaikea käsittää ettei kaikki pidä kesästä? Vai että jos valittaa kesästä niin valittaa kaikestako? Itse ainakin rakastan sitä "kylmää loska-paska-talvea" ja kesä ei niinkään ole mun juttu.

-ei ap

Vähemmän hauskaa on talvi silloin kun on -30 astetta jäätävällä tuulella tai sitten vetiset peilijäällä olevat superliukkaat kulkuväylät ja tiet. Kesällä ei liukastu, mutta liukastumisen välttäminen on peililiukkailla teillä erittäin vaikeaa ja kävely sellaisilla teillä jännittää ja rasittaa jalkoja.

Vierailija
17/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, löytyy joku toinenkin. Välillä tuntuu, että olenko ainoa, jolle kesä on vaikea vuodenaika. Vihaan kesää, olen aina vihannut. Onneksi pari kuukautta, ja illat ovat jo pimeitä, eikä helteitä enää. Olen odottanut syksyä tammikuusta lähtien. 

Minua ei pakkanen ja pimeys haittaa, päinvastoin. Tervetuloa syksy. 💙

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme