Onko teille ok että kampaaja vastailee puhelimeen ja hoitaa muita asioita (mm. ottaa vastaan varauksia) samalla kun laittaa teidän hiuksianne?
Kuuluuko mielestänne "hyvän" kampaajan tapoihin keskittyä vain yhteen asiakkaaseen kerralla? Tottakai jos esim. väri on vaikuttamassa, ei kukaan oleta että kampaaja seisoo vieressä, mutta jos hiusten värjäys tai kuivaus on kesken?
Kommentit (36)
On se ihan ok. Hierojalle ei ole eikä lääkärille.
Ei minua haittaa, että kampaaja hoitaa välillä ajanvarauksiakin. Eihän se sama kampaaja koko ajan hyppää puhelimessa vaan vuorottelevat keskenään. En ole niin itsekäs, että vaatisin jakamatonta huomiota. Ymmärrän, että kampaaja tarvitsee minun lisäkseni muitakin asiakkaita pysyäkseen leivänsyrjässä kiinni.
No jos kukaan muukaan ei ole vapaana niin pitäähän se jonkun mennä :D miltä niistä asiakkaista tuntuu jotka soittaa muttei kukaan vastaa, tai seisovat hölmöinä tiskillä eikä kukaan ole huomaavinaankaan?
Onpa outo aloitus. Kaikki ei pyöri sun navan ympärillä.
On. Missä välissä se muuten ehtisi ottaa töitä vastaan jos on koko ajan asiakkaita. Niin kuin hyvällä kampaajalla on.
Tottakai on ok. Vastaahan hän minullekin muiden asiakkaiden aikana.
Kyllä 😄
Yhden työntekijän yrityksessä, näin se menee.
Varmaan itsekin rimpautan, kun on toinen asiakas työn alla 😃
Kyllä enemmän vituttais jos kampaaja ei koskaan vastais kun sille yritää soittaa ja varata aikaa. Soittaisin toiselle ja piste.
Saa vastata puhelimeen. Mun kampaaja pahoittelee jos näin joutuu toimimaan.
En koskaan kuitenkaan mene minuuttiaikataululla kampaajalle, joten en ärsyynny.
Ei ole ok silloin kun on aikataksa. Yksi kampaaja käytti puolet ajasta muuhun ja lasku oli aivan hirveä.
Ei ole oikein. Jos kampaamopalveluista maksaa kalliisti, kuten nykyään on, ei ole kovinkaan mukavaa, jos henkilökunta huitelee puhelimessa. Mutta värin odottelun aikana voi tietenkin ottaa varauksia. (Sama lekurissa ja hammaslääkärissä.)
Jos hän on yksin töissä niin pakkohan se on. Ei mahda minkään.
Kiitos mielipiteistä. Varmaan vaikuttaa paljon juuri se, millä asenteella kampaaja toimii. Olen käynyt todella vähän kampaajalla, ja siksi pohdin onko tähän olemassa ns. etikettiä :D
Ja ymmärrän aikataksan erittäin hyvin, että silloin ei ole ok.
Enemmän on merkitystä sillä yleisfiiliksellä ja palvelulla kampaamossa, jos on hyvä tunnelma niin tuollainen "poistuminen" ei minua haittaa.
Must on ihan ok jos kampaaja menee vaikka kerran vastaamaan puhelimeen tai jos ovesta marssii joku sisään ja kysyy aikaa.
Olen kovin tunteellinen ihminen ja myönnän että kyseinen tilanne tuntuu vähän tylyltä? mutta en sentään loukkaannu. Ymmärrän että jonkun täytyy sekin tehdä ja jos siellä tiskin takana/puhelimen vieressä ei silloin ole ketään niin menisin itsekin kyllä vastaanottamaan lisää asiakkaita, se on joustavuutta jota tarvitaan monessa työssä. Minä kuitenkin kysyisin ensin asiakkaalta että haittaako jos vastaan välissä puhelimeen tai palvelen asiakkaan. Silloin asiakas on huomioitu ja hän voi itse vaikuttaa tilanteeseen.
Mua vähän haittaa tuo kun olen se soittaja.
Olen useasti soitollani selkeästi keskeyttänyt tilanteen kun kampaaja kuulostaa puhelimen toisessa päässä harmistuneelta ja yrittää hätäisesti lopettaa puhelun nopeasti.
Tulee fiilis, että no anteeksi että soitin ja häiritsin, halusin vain varata ajan...
Relatkaa akat vähän. Se on hei vain hiusteen leikkuuta ja värjäystä. Ei kenenkään hautajaiset tai muuta vakavaa. Olen kovin tunteellinen ihminen, uli uli.
Ei ole. Olen pistänyt kampaajan aina vaihtoon, kun näin tapahtuu.