Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille ok että kampaaja vastailee puhelimeen ja hoitaa muita asioita (mm. ottaa vastaan varauksia) samalla kun laittaa teidän hiuksianne?

Vierailija
13.04.2016 |

Kuuluuko mielestänne "hyvän" kampaajan tapoihin keskittyä vain yhteen asiakkaaseen kerralla? Tottakai jos esim. väri on vaikuttamassa, ei kukaan oleta että kampaaja seisoo vieressä, mutta jos hiusten värjäys tai kuivaus on kesken?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen pistänyt kampaajan aina vaihtoon, kun näin tapahtuu.

Vierailija
2/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan ok. Hierojalle ei ole eikä lääkärille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa, että kampaaja hoitaa välillä ajanvarauksiakin. Eihän se sama kampaaja koko ajan hyppää puhelimessa vaan vuorottelevat keskenään. En ole niin itsekäs, että vaatisin jakamatonta huomiota. Ymmärrän, että kampaaja tarvitsee minun lisäkseni muitakin asiakkaita pysyäkseen leivänsyrjässä kiinni.

Vierailija
4/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kukaan muukaan ei ole vapaana niin pitäähän se jonkun mennä :D miltä niistä asiakkaista tuntuu jotka soittaa muttei kukaan vastaa, tai seisovat hölmöinä tiskillä eikä kukaan ole huomaavinaankaan?

Onpa outo aloitus. Kaikki ei pyöri sun navan ympärillä.

Vierailija
5/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Todellakin.

Vierailija
6/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Missä välissä se muuten ehtisi ottaa töitä vastaan jos on koko ajan asiakkaita. Niin kuin hyvällä kampaajalla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on ok. Vastaahan hän minullekin muiden asiakkaiden aikana.

Vierailija
8/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on hyvä lopputulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 😄

Yhden työntekijän yrityksessä, näin se menee.

Varmaan itsekin rimpautan, kun on toinen asiakas työn alla 😃

Vierailija
10/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä enemmän vituttais jos kampaaja ei koskaan vastais kun sille yritää soittaa ja varata aikaa. Soittaisin toiselle ja piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vastata puhelimeen. Mun kampaaja pahoittelee jos näin joutuu toimimaan.

En koskaan kuitenkaan mene minuuttiaikataululla kampaajalle, joten en ärsyynny.

Vierailija
12/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok silloin kun on aikataksa. Yksi kampaaja käytti puolet ajasta muuhun ja lasku oli aivan hirveä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein. Jos kampaamopalveluista maksaa kalliisti, kuten nykyään on, ei ole kovinkaan mukavaa, jos henkilökunta huitelee puhelimessa. Mutta värin odottelun aikana voi tietenkin ottaa varauksia. (Sama lekurissa ja hammaslääkärissä.)

Vierailija
14/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on yksin töissä niin pakkohan se on. Ei mahda minkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteistä. Varmaan vaikuttaa paljon juuri se, millä asenteella kampaaja toimii. Olen käynyt todella vähän kampaajalla, ja siksi pohdin onko tähän olemassa ns. etikettiä :D 

Ja ymmärrän aikataksan erittäin hyvin, että silloin ei ole ok.

Vierailija
16/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän on merkitystä sillä yleisfiiliksellä ja palvelulla kampaamossa, jos on hyvä tunnelma niin tuollainen "poistuminen" ei minua haittaa. 

Vierailija
17/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must on ihan ok jos kampaaja menee vaikka kerran vastaamaan puhelimeen tai jos ovesta marssii joku sisään ja kysyy aikaa.

Vierailija
18/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovin tunteellinen ihminen ja myönnän että kyseinen tilanne tuntuu vähän tylyltä? mutta en sentään loukkaannu. Ymmärrän että jonkun täytyy sekin tehdä ja jos siellä tiskin takana/puhelimen vieressä ei silloin ole ketään niin menisin itsekin kyllä vastaanottamaan lisää asiakkaita, se on joustavuutta jota tarvitaan monessa työssä. Minä kuitenkin kysyisin ensin asiakkaalta että haittaako jos vastaan välissä puhelimeen tai palvelen asiakkaan. Silloin asiakas on huomioitu ja hän voi itse vaikuttaa tilanteeseen.

Vierailija
19/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän haittaa tuo kun olen se soittaja.

Olen useasti soitollani selkeästi keskeyttänyt tilanteen kun kampaaja kuulostaa puhelimen toisessa päässä harmistuneelta ja yrittää hätäisesti lopettaa puhelun nopeasti. 

Tulee fiilis, että no anteeksi että soitin ja häiritsin, halusin vain varata ajan...

Vierailija
20/36 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relatkaa akat vähän. Se on hei vain hiusteen leikkuuta ja värjäystä. Ei kenenkään hautajaiset tai muuta vakavaa. Olen kovin tunteellinen ihminen, uli uli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi