Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan kokeillut botoxia tai muita pistoshoitoja ryppyihin?
17.03.2016 |
En tiedä onko tämä sen maagisen 25 vuoden rajapyykin ylityksestä johtuvaa rupsahtamista vai vauvavuoden aikaansaannosta, mutta olen vanhentunut parissa vuodessa järkyttävän näköiseksi. Kateellisena katson nuorten parikymppisenten kuulaita kasvoja. Itselle tullut otsaan vaakajuonteita, suupieliin rypyt, silmänurkat menevät ruttuun kun hymyilee ja näistä jää hirveät juonteet. Näinkö se vanheneminen käy? Yhtäkkiä?! Turvaudun botoxiin jos siitä oikeasti on apua.
N26
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa