Naiset
Suurin osa heistä on mukavia. Heitä on kaikenkokoisia ja näköisiä, jos he ovat sinut itsensä kanssa, se näkyy. Silloin he säkenöivät ja saavat meidän miesten pään kääntymään. Puhuessa katson heitä silmiin, kun he eivät näe saatan katsoa heidän vartaloaan. Naisvartalo se vasta kaunis on. Eikä haittaa, jos on elämänkokemusta vyötäröllä tai pepussa, tisut pienet tai muoto jotenkin omasta mielestä hassu. Neniäkin on erimuotoisia ja hymytkään eivät aina ole kuin tv-mainoksesta, hiukset voivat olla lyhyet, pitkät, paksut tai ohuet. Tylsäähän se olis, jos kaikki naiset olisivat samanlaisia.
Kaikkein tärkeintä naisissa on kuitenkin millaisia he ovat. Mun mielestä parhaita on ne, jotka ottavat muut huomioon ja ovat positiivisia. Aina ei tarvitse olla hyvä päivä, joskus voi olla vähän känkkäränkää ja nyyh nyyhhiä, naiset vaan on sellaisia niin kuin me miehetkin. Toiset naiset ovat ujoja ja toisten kanssa saa joskus pyöritellä silmiään, ohhoh. Kunhan on oma itsensä niin enempää ei voi vaatia.
Parasta tekemistä naisten kanssa on läheisyys tai mun mielestä yhden naisen kanssa kerrallaan. Tuntemattoman naisen kanssa läheisyys ei ole kovin hyvä juttu. Mikä sen mukavampaa kuin tarttua naiseen kiinni vaikka halaamalla takaapäin arjen kiireen keskellä, jos nainen (kumppani) ottaa halauksen vastaan ja kallistaa hieman päätään silloin kannattaa antaa pusu kaulalle. Suurin osa naisista vain tykkää siitä. Sen jälkeen naiset yleensä kääntyvät ja haluavat pusun huulilleen. Naisia on muutenkin kiva pussailla vähän joka puolelle, voi käyttää myös kieltään. Kukin tyylinsä ja halun mukaan. Naista kannattaa myös koskettaa kädellä ja ainakin itse kutitan, hieron, tökin, silitän, puristan ja kosketan paikoista mikä saa naisen huokaamaan. Eikä pidä unohtaa sitä, että naiset tekevät myös samoja juttuja ja se vasta hienoa on.
Eli kiitos kaikille mukaville naisille, ehkä kohtaamme joskus, ehkä emme.