Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ovatko ssss:n ystävät ylilaihoja vai läskejä?
16.03.2016 |
Ei kai läskiä voi kaverina pitää, vai voiko muka?
Kommentit (4)
Ssss:llähän on omien sanojensa mukaan upea sosiaalinen elämä ja vaikka mitä intressejä, joita hän ei aaveella halua jakaa. Puhuu mieluummin oksentamisesta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hänellä on vain lihavia kavereita, koska itse vain pulskana hän näyttää hurjan hehkeältä heidän seurassaan.
Mahdollisesti hänen idolinsa on pihalla olevan lipputangon pitkä ja ihastuttavan hoikka hahmo.
Alue: Aihe vapaa
Ei sillä taida olla ystäviä, ainakaan läheisiä. Ei ketään tukemassa. :(