Höh, luulin jotenkin, että lapsilisä tulisi ennen juhannusta :(
Kommentit (8)
Lapsilisää ei ole tarkoitettu lapsille!
Kyllä lapsilisät on nimenomaan lasten kasvatukseen tehty avustus. Ei sitä lapsettomatkaan saa.
suorastaan juopoksi, jos odottaa rahaa perheelleen ennen juhannusta
t. absolutisti
siis ainahan ne tulee 26. päivä paitsi silloin jos 26 päivä osuu pyhäpäivälle tai viikonlopuksi.
MONELLA lapsilisät menisi viinaan, ikävä kyllä. kyllä tuo lapsilisien tulo vasta jussin jälkeen pitää monta lasta ruoassa. Suomessa ei kaikilla ole 300000 egen taloa, eikä ihanneperhettä. En tarkoittanutkaan että juuri SINÄ ne rahat viinaan iskisit.
Olen kotihoidontuella ja ne rahat tulee viimeinen päivä.. Elättelin minäkin toiveita, että lapsilisä olisi tullut ennen juhannusta.. Tylsää kun kaikki (vähätkin) rahat tulee loppukuusta.. =(
Emme siis juo lainkaan, emmekä polta, eli niihin ei rahat mene.
ok, jos ei tule niin ei voi mitään, mutta olisi ollut ihan kiva.