Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siistiikö / ajeleeko miehesi karvoja muualta kuin päästään?

Vierailija
04.06.2007 |

ihan vaan galluppina, kuinka yleistä on että mies siistii vaikka kainalonsa tai alapään karvoja.



Ja eka vastaus. Mun mies ei siisti (välillä mietin, että voisi kyllä vähän raakata :))

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina joskus alapäätäkin :)

Vierailija
2/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus olen kommentoinut, että eikö kainalot olisi kivemmat, jos pitäisi karvat lyhyempänä, mutta kun hygieniassa ei ole valittamista, ei pidä tarpeellisena. Joskus on mulkustaan ajellut hajakarvat varresta, kun niistä sanoin, mutta nyt sekin on repsahtanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää käyttää stikkidödöä ja on aika ällöä jos on pitkät karvat kainaloissa.

Vierailija
4/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tykkää mistään ihan hirveästä puskasta.

Vierailija
5/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi...u mitään neitejä oo!

Vierailija
6/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja veljet ovat aina katkoneet ne lyhyemmiksi. Mulla oli käsitys että joskus 70-luvullakin vain hipit antoivat rehottaa siimat ulos kainaloista eivätkä muutenkaan huolehtineet mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ajaa sen puskan noin 1cm pitkäksi.



Toivoisin että pitää posliinina mutta ei suostu, joten olemme päätyneet tällaiseen kompromissiin.

Vierailija
8/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa vastusti ajatusta, kun minä sitä hänelle markkinoin, mutta nykyisin on itsekin tottunut siistimään paikkojaan ja tykkää olla ajeltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
04.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin just yhen pojan kanssa joka oli siistiny kainaloitaa ja alapäätää. En oo kyl ikinä sellasee ennen törmänny. Ihan kivaa kyl :)

Alko vaa oma puska hävettää ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme