Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Pienet on ilot :D
28.05.2007 |
Huomenna lapset mummolaan yökylään ja mies lomalta töihin.
Saan siivota YKSIN rauhassa KOKO päivän!! =) Mattoja olen pessyt pikku hiljaa, ja huomenna voin levittää ne puhtautta kiiltävälle lattialle.
Ihanaa!!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
illalla ja aamulla menoa. tänään oon koittanut siivota ja leipoa ja kaksi kauhukakaraa apulaisena!! arvaa vaan oonko kade sulle!?