Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EEMI SAKARIAS JA PEETU JEREMIAS, mielipiteitä nimistä?

Vierailija
19.06.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

akarias... kummallinen väännös nimestä Zacharias. Peetu, eetu, ym on koiran nimiä.



laita vaikka johannes ja lauri tai jotain muuta vähemmän kamalaa kuin nuo

Vierailija
2/9 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin älykääpiölle Eemi voi olla vaikea nimi, mutta normaaleille ihmisille ei ;) Sakarias on helppo, samoin Jeremias. Peetu on täysin normaali IHMISEN nimi, toki kiva koirallekin (meidän koirat on Ville ja Valtteri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset nimet on loistavia, laittaisin etunimiksi.

Vierailija
4/9 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ö

Vierailija
5/9 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antavat kantajastaan pehmon ja huonoryhtisen vaikutelman, kuten myös nämä joonat, nooat, leevit, veetit ja mitä niitä nyt onkaan. Mutta vaikka nimi on enne, niin on aina muistettava, ettei nimi miestä pahenna ellei mies nimeä.



Vierailija
6/9 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan hankalat ja vaikeaselkoiset nimet, varmasti tulee sekaannuksia ja kaikkea, kun on noin paljon vierasperäisiä kirjaimia ja kaikkea, eihän noita välttämättä osaa suomalainen edes lausua... Ja homojahan niistä selvästi tulee, kun on niin lässytkin nuo nimet! :D ;)

Haloo ihmiset! :O



Minusta tosi kivat ja suomalaisen korvaan sopivat nimet, ei kuitenkaan " liian tavalliset" ! Molemmat nimet musta kivat, laittakaa ihmeellä!

Meidän tytön nimi on Unna ja sitäkin jaksetaan sanoa milloin miksikin, Unasta Oonaan on tullut variaatioita, Ullaksikin yksi tituleerasi... Eli sekaannuksia tulee varmasti tulemaan, tosin niitä tulee kaikille, jos nyt ei nimi ole Antti, tai Liisa. Sitä en kuitenkaan sure, lyhyen nimen vaikka tavaa joka kerta uuden ihmisen tavatessaan! :)



Ja onnea kaksosista! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiva nimi. Peetu vähä ' jasu' -tyylinen, mut ok sekin. Onko kaksoset?

Vierailija
8/9 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku raja pitäisi olla erilaisuuden tavoittelullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pojat Eeli ja Eemu =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän