Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
varasin ajan psykologille--
04.06.2007 |
--pitkään jatkuneen ahdistuksen vuoksi ja heti helpotti.
Ahdistus siis...
Kommentit (3)
onnea että uskalsit lähteä hakemaan apua, tuntuu että nykyään niin harva lähtee hakemaan apua. Mulle avun hakeminen on ollut aina ihan luonnollinen asia joten en ymmärrä näitä jotka viimeiseen asti vaan pinnistelevät :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen käynyt kaksi kertaa ja menen vielä kolmannen. Saan aina kotitehtäviä.
Alue: Aihe vapaa
on aika vaikea päästä.
Mee 2 eka lääkäriin ja saat lähetteen mielenterveystoimistolle.