Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oli taas hitsin hyvä TOINEN ALKU -jakso!!
19.06.2007 |
Mihinkään muuhun sarjaan en loukussa olekaan, enkä paljon muuta tv:stä katsokaan, mutta tosta on pakko nähdä joka ainoo jakso.
Alko hieman naurattaa ku ne yhdet jähmetty hässiessään ku pomo kekkaloi siinä ovella ja kaatu viel, ku se pomo on selvästi ollu lätkässä siihen likkaan joka siinä oli jalat kattoa kohti.. Voi vitsit.
Ah mikä sarja! Onko muita seuraajia?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
jäi jaksoja välistä ja ihmettelin, mihin se Maggien opettajaäijä häipyi ja miten ne päätyi yhteen taas sen ex-miehen kanssa? Ja miksi Maggien äiti oli sairaalassa?