Lue keskustelun säännöt.
Miten pikaruoka- ja muu paska-apeteollisuus taistelee fitness-buumia vastaan?
100% heteromies joka ei ole homo
11.03.2016 |
Nyt kun terveelliset elämäntavat ovat pinnalla, luulisi sen heikentävän paska-apefirmojen liikevoittoa... Onko heillä jotain markkinointisuunnitelmaa, joka käy fitness-buumia vastaan?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laatua ovat ainakin heikentäneet. Ei ole väliä minkä hampurilaisen valitset kun kaikki maistuu samalta.
Ei kai fitness-buumi varsinaisesti mitenkään einesfirmoja kiusaa, syytävät markkinoille proteiinieineksiä ja vastaavaa, joita fitness-wanna-be:t sitten voivat ahtaa itseensä salilta tultuaan. Enemmänhän noiden haittana on ruoanlaittointoilu, kotoilu, lähiruoka, ruoan puhtaus ja yksinkertaisuus yms. trendit, joita fitness-pimut eivät ainakaan stereotyyppisesti harrasta. Ja aika myöhään ja hitaasti ovat heränneet myöskään erikoisruokavalioihin, esim. vegaanien joukossa on noussut kulttituotteeksi tämä Hovi Ruoan Vihis, ja suuret talot Saarioisista Atriaan eivät tunnu vieläkään keksineen mitään kilpailevaa tuotetta vegaaneille. Vinkki: juurespihvi on perseestä, se ei maistu hyvältä, eikä siinä ole proteiinia.