Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nurmijärvi asuinpaikkana - kokemuksia?

Vierailija
28.05.2007 |

Millainen on lapsiperheen asua?



Onnistuuko työmatka Helsinkiin/Espooseen, vai onko liian pitkä matka?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olemme asuneet kutakuinkin 1/2 vuotta Nurmijärvellä....ja rauhallista on! Vähän liiankin rauhallista meidän makuumme, eli hinkuamme takaisin pk-seudulle,heti kun se vain on mahdollista!!!!!!



Työmatkaan Helsinkiin, Töölöö, kestää 25-60min, riippuen työmatkan ajankohdasta. Jos pääsee sopivasti pois ruuhkien alta, niin joutuisastihan matka taittuu....



Peruspalvelut toimivat ja varmaan lasten kannalta olisi ihanteellinen asuinpaikka, mutta me ei viihdytä miehen kanssa!!!!



Vierailija
2/4 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asuttu kaksi vuotta Klaukkalassa. Meitä ei enää saa takaisin Helsinkiin asumaan. Itse asiassa Klaukkalakin alkaa tuntua liian " kaupunkimaiselta" , etenkin nyt, kun keskustaan on kohonnut uusia kerrostaloja. Me asutaan taajama-alueen ulkopuolella viihtyisällä pientaloalueella, mutta katse on jo kääntynyt pohjoisemmaksi :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista on ja niin pitää ollakin...meidän mielestä :)

Vierailija
4/4 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap