Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oliko muistokortti riittävä?

korttikikalle
28.02.2016 |

Äitini kuoli vuosia sitten ja huomasimme että hänen lapsuudenystävänsä Kikka oli kuollut. Äitimme kertoi joskus muistoja lapsuudestaan. Kikka muisti äitimme kuollessa meitä omaisia mutta emme koskaan livenä nähneet Kikkaa.

Otin Kikan pojan osoitteen selville ja lähetin kaksipuolisen Kirkon ulkomaanavun muistokortin jossa oli kaunis kuva ja muistovärssy. Oloko kortti ok vai olisiko pitänyt lähettää adressi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän