Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pesettekö pyykinpesukonetta koskaan ja millä?
28.05.2007 |
Olin aika yllättynyt kun kuulin että se pitäisi pestä joka toinen kuukausi astianpesukoneen pesuaineella ettei putket tms menis tukkoon...
Itse en ole pessyt, siksi kiinnostaa olenko vain tyhmä... Olen kyllä aina välillä laittanut koneen tyhjänä 90asteen pesulle.
Kommentit (3)
En ole erikseen pessyt. Nukkasihdin ja pesuainelokeron puhdistan silloin tällöin. Samoin " pesen" koneen tyhjänä 90 asteessa muutaman kerran vuodessa. Ei ole likainen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ehkä kerran vuodessa sitruunahapolla, jota saa apteekista. He osaavat myös neuvoa käytön. Samalla aineella voi pestä mm. kahvinkeittimen ja astianpesukoneen
Alue: Aihe vapaa
meidän koneen ohjekirjassa neuvotaan, että säännöllisesti pitäisi nukkasihti puhdistaa, ja konetta käyttää 90 asteen ohjelmalla, jos normaalisti sitä ei tule käytettyä.