Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jippii, anoppi muisti mun synttärit, antoi viikonloppuna

Vierailija
28.05.2007 |

20 e ja sanoi että osta vaikka itsellesi alkkareita!

Äitini taasen näytti kun oli ostanut velipojan morsmaikulle synttärilahjan marimekon pyyhkeen ja sellaisen kylpyöljyhemmottelupaketin.

Itkiskö vai naurasko?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä