Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka lopettais mun kanssa tupakoinnin?

Vierailija
22.02.2016 |

Haluaisin lopettaa ja olisi kiva saada kaveri mukaan haasteeseen. :) Vois pahoina hetkinä vaikka mailailla ja miten edistyy tai jos meinaa repsahtaa polttamaan niin olis joku kenelle kirjoittaa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin jo pari vuotta sitten. Tsemppiä projektiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole käynyt sun kanssa tupakalla ennenkään.

4/5 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stumppi.fi on täynnä kavereita. Siitä oli minulle todella suuri apu savuttoman elämäni alkutaipaleella ja ihan oikeasti lähes ystävystyin näiden ihmisten kanssa, ihmisten joista en edes tiedä minkä näköisiä tai minkä nimisiä he ovat. Käyn heitä moikkaamassa välillä vieläkin ja yllättävän paljon heitä vielä kahden vuoden jälkeenkin on foorumilla.

Vierailija
5/5 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin kaverin kanssa sopimus, että se joka repsahtaa, saa toiselta selkäänsä. Moni varmaan pitää tyhmänä sopimuksena, mutta toimii. Minulle ainakin yksi kerta riitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi