Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vegaani!

Vierailija
22.02.2016 |

En ole päässyt asiasta mainitsemaan koko päivään ja meinasin räjähtää. Kiitos.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kasvikset muodostavat kaasuja. Parasta välillä päästellä paineita.

Vierailija
2/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihansyöjillä ei ole onneksi tommosia ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin! Ja ei ne oikeat vegaanit sitä toitota

Vierailija
4/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole päässyt asiasta mainitsemaan koko päivään ja meinasin räjähtää. Kiitos.

:))

Vierailija
5/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaas millainen fiilis mulla sitten on? Olen vege, enkä ole siitä edes hiiskahtanut kenellekään viikkoihin. :/

Vierailija
6/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ap parhaat vegaanisivustot ja keskusteluryhmät tällaiselle newbielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No arvaas millainen fiilis mulla sitten on? Olen vege, enkä ole siitä edes hiiskahtanut kenellekään viikkoihin. :/

Hyi hitto, miten sä oot viel hengissä?

Vierailija
8/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte sairaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No arvaas millainen fiilis mulla sitten on? Olen vege, enkä ole siitä edes hiiskahtanut kenellekään viikkoihin. :/

Hyi hitto, miten sä oot viel hengissä?

Mä olen vähän niinku kissa...9 elämää. Ja niin kuin tiedät, hengissä pysyy (luojan lykky) paremmin ilman lihamössöä. Mutta myönnän, kyllä tällä kertaa otti koville, eli kiitos sulle aloituksesta niin että minäkin sain vähän ilmotella. Pelastit yhden hengistäni.

Vierailija
10/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No arvaas millainen fiilis mulla sitten on? Olen vege, enkä ole siitä edes hiiskahtanut kenellekään viikkoihin. :/

Hyi hitto, miten sä oot viel hengissä?

Mä olen vähän niinku kissa...9 elämää. Ja niin kuin tiedät, hengissä pysyy (luojan lykky) paremmin ilman lihamössöä. Mutta myönnän, kyllä tällä kertaa otti koville, eli kiitos sulle aloituksesta niin että minäkin sain vähän ilmotella. Pelastit yhden hengistäni.

Yhdessä järjestäytynyttä massamurhaa vastaan ja paremman maailman puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ootte sairaita

Mitä, mitä? Ei mulla ainakaan kuumetta ole. Eikä edes zika oo tarttunut. Hähhää.

Vierailija
12/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No arvaas millainen fiilis mulla sitten on? Olen vege, enkä ole siitä edes hiiskahtanut kenellekään viikkoihin. :/

Hyi hitto, miten sä oot viel hengissä?

Mä olen vähän niinku kissa...9 elämää. Ja niin kuin tiedät, hengissä pysyy (luojan lykky) paremmin ilman lihamössöä. Mutta myönnän, kyllä tällä kertaa otti koville, eli kiitos sulle aloituksesta niin että minäkin sain vähän ilmotella. Pelastit yhden hengistäni.

Yhdessä järjestäytynyttä massamurhaa vastaan ja paremman maailman puolesta.

Niinpä. Kyllä se tästä muuttuu...paremmaks ja paremmaks. Jokainen tuleva sukupolvi on viisaampi kuin edellinen. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihansyöjillä ei ole onneksi tommosia ongelmia.

Näyttäisi olevan. Ainakin tämän palstan ja facebookin vegaanijuttuja selatessa siltä vaikuttaa.

Vierailija
14/14 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän olet sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä