Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä pääsykokeisiin lukevia? Minne haet?
08.02.2016 |
Miten lukemiset sujuu, uskotko pääseväsi haluamaasi opinahjoon?
Kommentit (4)
Helsingin lääkikseen, teen samalla kandia helsingin valtsikan puolella :) eli toinen yliopistotutkinto tähtäimessä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse olin samassa tilanteessa viime keväänä. Tulin tänne vaan sanomaan tsempit. Ahkeruus palkitaan :)
Ravitsemustieteeseen Kuopioon ja politiikan tutkimukseen Tampereelle. :D Politiikan kirja on jo kerran luettu, ravitsemustieteeseen opiskelu alkoi tänään. Kuopio on se ykkönen, mutta mielelläni mä myös politiikkaa menisin lukemaan. Alat vaikuttavat varmaan randomilla valituilta, mutta voin sanoa harkinneeni tätä pitkään ja hartaasti.
Alue: Aihe vapaa
Haen opiskelemaan judaistiikkaa Helsingin yliopistoon koska juutalaisuuden tutkimus kiehtoo ja uskon työnsaannin olevan helpompaa kuin toisella haluamallani alalla folkloristiikka. Sujuu ihan ok, uskon pääseväni sisään.