Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä siinä Robinin uudessa videossa nyt on niin kamalaa?
02.02.2016 |
Monella artistilla on pieniä faneja. Justin Bieber riehuu, käyttää huumeita ja kourii mediassa kyrpäänsä joka välissä. Mikael Gabriel rähinöi kaupungilla, on Putinin ihailija ja kaveeraa rikollisten kanssa. Cheek on ylimielinen vain rahasta, bailaamisesta ja sänkypuuhista kiinnostunut itsekeskeinen vittu sanan hokija jne. Aika kevyttä joku Robinin yksi fiktiivinen video missä vähän pussaillaan ja ollaan vähissä vaatteissa. Hyvin monella nuorten idolilla on hieman seksististä videokuvastoa, hyvin monella naislaulajallakin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta entäs jos Robinin ikäinen tyttö-artisti esittäisi samanlaisen videon?Ei ole meillä vielä tasa-arvoa.