Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on päiväkoti Kuusikko Maunulassa, Helsingissä?

Vierailija
24.04.2007 |

Kuulisin mielelläni kokemuksistanne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se se, joka on leikkipuiston kupeessa? Sellainen punatiilitalon alakerrassa?

Vierailija
2/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pieneltä. sehän on tavallaan hyvä, kun ei ole suuria lapsilaumoja. Toisaalta oma piha on tosi ankea (maunulassa esim. pk maunula ja pk suursuo, kivat pihat). mutta ehkä käyvät välillä puistossakin leikkimässä?



pk maunulasta tekevät retkiä keskuspuistoon,

suursuon pk:n piha on iiiso ja luonnonläheinen ja heillä erillinen aidattu " taikametsäpiha" 3-5-vuotiaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huono fiilis paikasta on jäänyt vuosien lopetusuhan vuoksi. Nyt pitäisi sitten viedä lapsi sinne - olisin niin toivonut lapsen pääsevän Maunulaan tai edes Suursuolle.

ap

Vierailija
4/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kuulla mihin paikkaan lapsesi menee?

milloin aloittaa?

voitko pyytää lykkäystä?

kesäkuussa vapautuu paikkoja varmasti.

Vierailija
5/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoastaan hyvää. Ovat kehuneet paikan pienuutta.

Vierailija
6/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pieni hiekkapiha vain pöllyää ja vaikuttaa kuumalta :/

Olen katsonut joskus siime kesänä, kun olen mennyt siitä lapsen kanssa puistoon.



Mutta muuten pieni päiväkoti on hyvä asia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää miettiä pari päivää miten toimia asian suhteen. Otan siis mielelläni lisää kommentteja vastaan.



Piha taitaa tosiaan olla hikinen, siinähän ei ole puita eikä mitään suojaa.