Meillä oli bumby merkkinen joka mielestäni mallilta eniten housumainen. Kuschies hyvä merkki mutta hirveä malli! Ei niiden päälle mahdu normaalikokoiset housutkaan kivasti.
Bumbyyn mahtuu 1 pieni pissa kastelematta joka paikkaa.
Harjotteluhousut ei ehkä ole paras hoito vanhemman lapsen yökasteluun.
meillä ei kauheesti välitetty vaikka bumby oli märkä..eli päädyttin olemaan ilman vaippaa tai harkkahousuja sisätiloissa. unilla astetta pienempi vaippa (kustannussyistä sekä tuntuu nopeammin märältä..)
Niin ja houjen kuivuminen pesun jälkeen on hidasta.
Meillä oli bumby merkkinen joka mielestäni mallilta eniten housumainen. Kuschies hyvä merkki mutta hirveä malli! Ei niiden päälle mahdu normaalikokoiset housutkaan kivasti.
Bumbyyn mahtuu 1 pieni pissa kastelematta joka paikkaa.
Harjotteluhousut ei ehkä ole paras hoito vanhemman lapsen yökasteluun.
meillä ei kauheesti välitetty vaikka bumby oli märkä..eli päädyttin olemaan ilman vaippaa tai harkkahousuja sisätiloissa. unilla astetta pienempi vaippa (kustannussyistä sekä tuntuu nopeammin märältä..)
Niin ja houjen kuivuminen pesun jälkeen on hidasta.