Lue keskustelun säännöt.
Kyllä on huono maku tuolla Kämpät kuntoon- ohjelman sisustusarkkitehdilla!
10.04.2007 |
Miten se on kehdannut pistää päällensä Unikko-mekon, vaikka kaikkihan sen tietää miten ÄÄÄÄÄÄÄLLLLLÖÖÖÖÖTTTTÄÄÄÄVVÄÄÄÄ kuosi on unikko ja sitä paitsi se sopii vain keittiöön ja oli IN jo viisi vuotta sitten, ei enää. Lukisi AV:ta niin tietäisi! Voi vitsi mikä junttien juntti.
Kommentit (2)
Ei paljon parantunut alkuperäisestä. Kaikki oli samanväristä sinistä, ihan kuin ei olis ollut huonekeluja ollenkaan. Ihan kauhea!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ironia rules.