Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on huono maku tuolla Kämpät kuntoon- ohjelman sisustusarkkitehdilla!

Vierailija
10.04.2007 |

Miten se on kehdannut pistää päällensä Unikko-mekon, vaikka kaikkihan sen tietää miten ÄÄÄÄÄÄÄLLLLLÖÖÖÖÖTTTTÄÄÄÄVVÄÄÄÄ kuosi on unikko ja sitä paitsi se sopii vain keittiöön ja oli IN jo viisi vuotta sitten, ei enää. Lukisi AV:ta niin tietäisi! Voi vitsi mikä junttien juntti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ironia rules.

Vierailija
2/2 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon parantunut alkuperäisestä. Kaikki oli samanväristä sinistä, ihan kuin ei olis ollut huonekeluja ollenkaan. Ihan kauhea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi