Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
On kyllä ärsyttävää kun tulin nuorena
19.01.2016 |
yrittämättä raskaaksi. Yksi kerta ja ehkäsykin oli käytössä. Ihan paskalle miehelle vielä. Nyt kolmekymppisenä ei enää niin helposti onnistukaan. Mies on tälläkertaa kunnollinen ja haluaa lapsia. Ihana isä hänestä tulisikin. 9 kuukautta olemme yrittäneet. Ei tässä vielä ole toivoa menetetty tietenkään. Mutta kyllä sitä miettii kaikenlaista. Näin viime yönä unta, että olin raskaana. Ja olin siinä niin onnellinen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa