Soneran mobiiliverkossa taas ongelmaa!
Tekstarit ei kulje, puhelut eivät mene läpi nyt. Sivuillaan on sentään ilmoitus asiasta. Monettako kertaa vuoden sisällä jo?
Mihin tuo Soneran liittymä kannattaisi vaihtaa?
Kommentit (21)
Taitaa olla ensimmäinen kerta tälle vuodelle, omalla kohdalla ainakin. Toki olen saanut kaksi viestiä tänä aamuna, en tiedä montako on jättänyt tulematta. En edes muista koska viimeksi olisi ollut Soneralla ongelmia niin että olisin ne itsekin huomannut/saanut tietää.
Mulla on nyt jonkun vartin toiminut (hki). Koittakaa käynnistää uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi ikävä tilanne ja vika tosiaan alkanut tänään aamulla. Puhelinten uudelleenkäynnistystä EI suositella, vaan kannattaa odottaa ihan rauhassa. Vika on parhaillaan korjauksessa ja toivotaan, että saadaan pian kuntoon.
Niko@SoneraPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Nyt toimii! Ehdin töihin. kiitosta Niko kommentista, onpa ystävällistä tulla tännekin.
sonerapartio kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi ikävä tilanne ja vika tosiaan alkanut tänään aamulla. Puhelinten uudelleenkäynnistystä EI suositella, vaan kannattaa odottaa ihan rauhassa. Vika on parhaillaan korjauksessa ja toivotaan, että saadaan pian kuntoon.
Niko@SoneraPartio
Niko, pliis! Lopeta Vauvalla surffailu ja toivominen, ja mene töihisi. Ei tämä ole hyvää asiakaspalvelua, että täällä Vauvalla asiaa selitellään. Hyvää asiakaspalvelua on se, että ne pirun vehkeet oikeesti toimii. Hus töihin siitä!
:)
Mitä hittoa Sonera, itsehän olette kehottaneet käynnistelemään uudelleen?
Olen myös ihan kyllästynyt Soneran yhteyksien temppuiluun. Miksei näitä vaan saada toimimaan?
Älkää Nikoa kiusatko, voihan olla, että hänen työnsä on tiedottaa Soneran asioista sosiaalisessa mediassa eikä korjailla yhteyksiä.
Täällä Jumalan selän takana ongelmat on ihan päivittäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös ihan kyllästynyt Soneran yhteyksien temppuiluun. Miksei näitä vaan saada toimimaan?
Älkää Nikoa kiusatko, voihan olla, että hänen työnsä on tiedottaa Soneran asioista sosiaalisessa mediassa eikä korjailla yhteyksiä.
Ei Nikoa kukaan kiusaakaan. Ihan läpällä oman kommenttini (mene töihin) heitin, koska olihan se hassua tulla Vauva-palstalle ja nähdä keskustelun kommenteissa moinen tiedote.
Ovatko tällaiset netti(katu)partiot ihan ok? Eivät ainakaan auta muiden liittymien asiakkaita hädässä. Ovatkohan muutenkin jotain ex-kriminaaleja?
Mä käytän teleFinlandia, mutta ihmettelen miksi netti toimii mutta perus puhelu ja tekstarit ei...
Joo se on ihan eri veijarit meillä korjaushommissa ja itse keskityn tähän netti / somemaailmassa viestimiseen :) Ihan tyhjänpäiväisiä en olisi tullut edes höpisemään, mutta halusin kertoa että puhelimia ei kannata käynnistellä uudelleen.
Tällaisia nettipartioita on aika vähän olemassa, mutta meillä tätä on touhuttu jo pidempään. Pyritään auttamaan ihmisiä Soneran tuotteita ja palveluita koskevissa kysymyksissä. Samalla toimitaan myös Soneran silminä ja korvina eri keskustelupalstoilla. Välitetään aktiivisesti ihmisten palautteita ja ideoita eteenpäin.
Niko@SoneraPartio
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän teleFinlandia, mutta ihmettelen miksi netti toimii mutta perus puhelu ja tekstarit ei...
TeleFinland liikennöi myös Soneran verkossa, joten tämä johtuu samasta vikatilanteesta. Kannattaa pitää puhelin päällä ja odotella rauhassa vikatilanteen korjaantumista. Ei siis kannata käynnistää laitetta uudelleen, koska silloin ei välttämättä löydä enää nettiyhteyttä uudelleen.
Niko@SoneraPartio
Eikä ääniviestejä pysty kuunnella, koska oma puhelin jossa Soneran liittymä, ilmoittaa että ainoastaan hälyytyspuhelut onnistuu.
Onneksi on olemassa Elisan työpuhelin ja liittymä :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama. Mä ihmettelinkin, että mikä mun puhelimeen tuli. Huh, onneksi en oo ainut näköjään.
Kauheeta, jos kännykkä rupeais sekoilemaan tällä tavalla joskus jos ois oikea hätätilanne. Mitä siinä pystyis tekemään? Ei pystyis edes häkeen soittamaan. O_o
ja ajatelkaa jos joku jää tuonne ulos pakkaseen eikä saa yhteyttä tuttuihin, pitääkö heille soittaa hälyytyskeskuksen kautta sitten??? Mahtaa olla linjat tukossa.
20 vuotta DNA:n asiakkaana useammalla liittymällä ja nykyisin netilläkin, ongelmia ollut vain kerran, kesto 0,5 h.
En vaihda.
Pitäis lähteä pian töihin taksilla : ( En pysty töihin edes ilmoittamaan, että en sinne ajoissa pääse, jollen taksia saa.