Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BABYTOWN Lastentarvike verkkokauppa kokemuksia

Vierailija
12.01.2016 |

Löytyykö millaisia kokemuksia Babytown nimisestä lastentarvikkeita myyvästä verkkokaupasta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sieltä Tutekin vaunut ja turvakaukalon. Lupasivat, että ne tulevat perille 3-4 viikossa. Lopulta tulivat 6 viikon kuluttua tilauksesta, itse soittelin perään pari kertaa. Muuten meni kaikki hyvin, mutta turvakaukalo oli väärän värinen. Asiakaspalvelu on ollut ihan toimivaa muuten, vastaavat sähköpostiin yleensä samana/seuraavana päivänä. Minusta firma vaikuttaa luotettavalta ja muuten kaikki on mennyt hyvin heidän kanssaan.

Vierailija
2/21 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella. Toimitusaikataulut ei pidä paikkaansa ja jos tuotteessa on jotain vikaa niin eivät todellakaan vastaa asiasta. Kuukauden meni että sain reklamaatioon vastauksen ja se sisälsi heidän yleisimmän vastauksen "ei kukaan muu vaan ole valittanut". Tämäkin vastaus tuli vasta kun mainittiin kuluttaja-asiamies. Että joo, kierrä kaukaa.

Vierailija
4/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele lainkaan. Ollaan miehen kanssa pommiteltu kaks kuukautta sähköpostilla, eikä yhteenkään viestiin ole vastattu. Pari päivää sitten mies kävi Turun liikkeen ovella, mut se olikin jostain tuntemattomasta syystä kiinni.

Muutenkin asiakaspalvelu on ollut hyvin surkeaa, sillä eivät tunnu korvaavan oikein mitään. Huomattiin n. parin viikon käytön jälkeen, et vaunujen renkaan sisäkumi ei pidä ilmaa, mutta kun ei reklamoitu VÄLITTÖMÄSTI tilauksen saavuttua, eivät suostuneet mitään korvaamaan.

Vierailija
5/21 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kyseistä liikettä kenellekkään!!!

Tilaamani vaunut tuli sovitusti, mutta reklamaatioasia ei todellakaan hoitunut hyvin. Tällä hetkelläkin odotan vastausta, mikä on odottanut jo reilu 2kk.Puheluihin ei vastata.Soittopyyntöihin, eikä sähköposteihin vastata.

Uskomattoman huonoa palvelua!

Kilpailu on kovaa tänä päivänä.Varmasti löytyy muita liikkeitä, mistä saa samoja tuotteita.

Vierailija
6/21 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan sen vuoksi, että haluaisin tietää lisää ihmisten kokemuksia kyseisestä liikkeestä. Itse lähetin sähköpostia kaksi viikkoa sitten ja nyt taas neljä päivää sitten, mutta kukaan ei vastaa takaisin. Soittoihinkaan ei vastata. Näkeekö jostakin firman tiedot, onko edes toimiva yritys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nostelen. Ajateltiin tilata pinnasänky kyseisestä firmasta, mutta nyt alkoi mietityttämään josko sittenkin jostain muualta...

Tuoreita kokemuksia kenelläkään?

Vierailija
8/21 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/21 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni parin kuukauden takaa oli huono. Vaunuista hajosi osa, josta reklamoin. Puheluihin tai sähköposteihin ei vastattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrä kaukaa kyseinen liike.

Takuu ei toimi, eikä reklamaatioihin vastata, lisäksi turussa on liiketila tyhjillään.

Aika hankalaa on vaihtaa tai korjauttaa viallista tuotetta.

Vierailija
12/21 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin muutamasta huonosta arviosta huolimatta heidän kauttaan vaunut... Ole minua viisaampi!! Älä tilaa heiltä mitään, vaikka vain heillä olisi maapallon ainoa sen merkkinen, mallinen ja kokoinen tuote! Tilaukseni on edelleen "käsittelyssä" viiden viikon tilauksen jälkeen, eikä sähköposteihin vastata. Täältä kaukaa on hemmetin huono mennä edes käymään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä miten käy? Ehdin tilata pinnasängyn ennen kuin otin riittävästi selvää kyseisestä firmasta tai luin teidän muiden kokemuksista. Tuotteen toimitusajaksi luvattiin nettisivulla 2-4 päivää😶 .

Vierailija
14/21 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaukseni lähti Turusta kahdessa arkipäivässä. Hienoa!! Nyt odottelemme Matkahuollosta (josta tuli myös vahvistus lähetyksen vastaanottamisesta) postia😊 . Ainoa miinus tämän tilauksen kohdalla oli, että puhelimitse firmasta ei saa ketään kiinni kun olisin kysynyt lisätietoja. Laitoin kysymyksen myös sähköpostiin, mutta sieltä ei vielä viikon kuluessa tullut vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vastaa sähköposteihin, 2 viestiä lähetetty..

Vierailija
16/21 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattiin sieltä pinnasänky ja patja heinäkuun alussa. Sänky tulikin parissa päivässä ja tänä päivänäkään ei ole patjaa tullut. Lapussa oli vielä lisämerkintänä heiltä että toimitetaan patja heinäkuun lopussa. Monta s-postia laitettu mutta ei vastausta.

Vierailija
17/21 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko saaneet tuotteita?

Vierailija
18/21 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan surkea yritys.

Älkää tilatko mitään.

Ensinnäkin saatavuusarviot ei pidä paikkaansa LAINKAAN. Kun olemme vihdoinkin tuotetta saaneet niin siinä on virhe (pieni mutta virhe) eikä kukaan vastaa reklamaation ollenkaan, kahteen viikkoon päivittäin laitetaan viestit. Siirrytään sitten kuluttajaneuvontaan seuraavaksi.

Surkea yritys! Tilatkaa vaan ulkomailta, sieltä kun vastaukset tulee muutaman tunnin sisällä ja kaikki reklamaatio hoituu viikossa VAIKKA yritys ei edes ole Suomessa.

Vierailija
19/21 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä tilatko tuolta mitään! Itse sain viallisen tuotteen ja kun palautin niin rahojapa ei kuulunut takaisin. Yritykseen ei saa millään konstilla yhteyttä, ja nyt yritetään kuluttajansuojaviranomaisen kautta saada rahoja takaisin... :(

Vierailija
20/21 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä tilatko! 

Ostimme Vuosaaren kivijalkaliikkeestä vaunut, turvakaukalon ja pinnasängyn. 700 euron vaunuista hajosi kaikki renkaat lyhyen ajan sisällä ja kun menimme reklamoimaan, oli liike lakannut. Tässä vaiheessa firmasta ei enää vastattu mihinkään yhteydenottoihin ja asia meni kukuttajaneuvojalle. Omistaja saatiin kiinni ja vaunut toimitettiin heille korjattavaksi. Tämän jälkeen firmasta ei ole kuulunut, eikä omistajaa ole saatu kiinni. Hän siis varasti meiltä vaunut. 

Pahinta tässä on, että kuluttaja-asiamies ei tee mitään. Firma on tämän jälkeen vaan jatkanut toimintaansa ja tänne ja muille palstoille on tulvinut varoituksia. Kuluttajaneuvonnasta sanottiin, että heille on tullut paljon valituksia kyseisestä firmasta. Eikö kuluttaja-asiamiehen tehtävä ole juuri kitkeä tällainen epärehellinen toiminta pois?

Nyt sama yrittäjä myy sushia Helsingissä ja Turussa. Hyvin näyttää menevän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi