Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihmiset valittaa facessa pakkasesta ja sit...
07.01.2016 |
Samat ihmiset kommentoi johonkin uutiseen "turvapaikanhakijat järkyttyneitä pakkasesta", että tulis lisää pakkasta ja samantien takaisin kotiin jos ei kelpaa. Siis ne samat jotka toisessa päivityksessä kauhistelevat pakkasta ja ilmoittavat muuttavansa etelään. No sinne Syyriaan ja Irakiin sitten vaan. Tervemenoa.
Ärsyttää tyhmät ihmiset...
Ymmärrän, että on maahanmuuttovastaisia ja että tilanne on katastrofaalinen. Mutta, että itse saavat valittaa pakkasesta ja ilmoittavat muuttavansa Suomesta pois tämän takia (minne?), mutta turvapaikanhakijat eivät saa kauhistella pakkasta. Ei...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa