Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monen vuoden tauon jälkeen kävin täällä

vierailija
27.12.2015 |

Ja huomasin että sama lapsellinen ilkeily jatkuu täällä. Eipä siis tarvi käydä. Enkä mistään ole jäänyt paitsi vuosien aikana. Nyt vain sattui olemaan ylimääräistä aikaa niin ajattelin kurkata. Kyllä aikuiset ihmiset on ilkeitä toisille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan uusi kävijä täällä ja silmät pyöreinä olen kommenteja lukenut. Sivistymätöntä porukkaa täällä  on tosi paljon, eikä ole kyse koulutuksesta ja tutkinnoista… ja kielenkäyttö...

Ja muka vauva-palsta!!

Vierailija
2/4 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole sinua kaivanneetkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjien ilkeyden, moukkamaisuuden ja junttiuden huomaa parhaiten kun pitää palstalta edes hetken taukoa...

Vierailija
4/4 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen uusi kävijä, ja myös hämmästynyt keskustelun ylä-astemaisesta tasosta. Fiksut kommentoijat jäävät selvästi vähemmistöön.

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme