Lue keskustelun säännöt.
Monen vuoden tauon jälkeen kävin täällä
vierailija
27.12.2015 |
Ja huomasin että sama lapsellinen ilkeily jatkuu täällä. Eipä siis tarvi käydä. Enkä mistään ole jäänyt paitsi vuosien aikana. Nyt vain sattui olemaan ylimääräistä aikaa niin ajattelin kurkata. Kyllä aikuiset ihmiset on ilkeitä toisille.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käyttäjien ilkeyden, moukkamaisuuden ja junttiuden huomaa parhaiten kun pitää palstalta edes hetken taukoa...
Mäkin olen uusi kävijä, ja myös hämmästynyt keskustelun ylä-astemaisesta tasosta. Fiksut kommentoijat jäävät selvästi vähemmistöön.
Minä olen ihan uusi kävijä täällä ja silmät pyöreinä olen kommenteja lukenut. Sivistymätöntä porukkaa täällä on tosi paljon, eikä ole kyse koulutuksesta ja tutkinnoista… ja kielenkäyttö...
Ja muka vauva-palsta!!