Kristityt, rukoillaan yhdessä Leevin löytymisen puolesta
Kommentit (11)
Uskovainen haluaa ottaa löytymisestä ansion itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen haluaa ottaa löytymisestä ansion itselleen.
Itselleen? Et taida tietää uskosta paljonkaan? Kunnia on Jumalan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen haluaa ottaa löytymisestä ansion itselleen.
Itselleen? Et taida tietää uskosta paljonkaan? Kunnia on Jumalan!
Jumala aiis johdatti pojan hukkaan ja nyt te uskovaiset haluatte herätellä samaa Jumalaa palauttamaan pojan. Sairasta ilveilyä vakavalla asialla.
Kai sitä voi rukoilla jokainen vakaumuksensa mukaan. Ei siitä kenellekään haittaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen haluaa ottaa löytymisestä ansion itselleen.
Itselleen? Et taida tietää uskosta paljonkaan? Kunnia on Jumalan!
Jos Jumala haluaa pojan löytyvän, niin kai se ilman teidän vikinöitäkin tapahtuu? Vai onko Jumala niin vietävissä, että kun AV: n pöpipäät ristivät kätensä, niin Jumalan mieli on siitä kiinni?
Entä, jos kukaan ei rukoile? Jääköön sinne lumihankeen sitten, miettii kaikkivaltias?
Löytyy, jos löydetään.... elävänä tai kuolleena. Ihan kuten muutkin vastaavat tapaukset. Jokaisen puolesta joku on rukoillut ja täysin satunnaista, mitä tapahtuu.
Löytyi jo, tai palasi siis itse kotiin.
Palstan uskovais-tärähtäneistö on muuttunut entistäkin sekopäisemmäksi viime päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Löytyi jo, tai palasi siis itse kotiin.
Jumala ohjasi itse eksyttämänsä pojan kotiin. Kiitos jumala!
Kyllä Leevi löytyy. Toivottavasti hengissä <3