Lapsuuden pelottavat ohjelmat
Tappajahain vuoksi emmin uida Kemijoessa. Tajusin kyllä, ettei siellä haita ole, mutta jos hauki kävisi jalkaan kiinni. Pahimmat painajaiset lapsena aiheutti kuitenkin Uinu uinu lemmikkini ja sarja nimeltään Aaveita ja kummituksia. Muistaako tätä kukaan?
Kommentit (14)
Kivikasvojen Dracula! Nauroin, mutta pelkäsin ja se tuli uniin vuosia.
Kuolema savolaiseen tapaan ja ne punaiset nahkasaappaat, en uskaltanut mennä kellariin pitkään aikaan. Hitchcockin linnut, vieläkin inhoan lokkeja ja muita hyökkäilevät lintuja
Olin kyllä jo nuori mutta Painajainen (sarja).
Vierailija kirjoitti:
Alf. Näin painajaisia :D
Sama juttu :-)
Painajainen Elm Streetillä (se ensimmäinen versio) oli kammottava, vaan aina oli pakko katsoa uudestaan. Muumien mörkö oli pelottava myös.
Se varokaa heikkoja jäitä -animaatio pikku kakkosen jälkeen!
Safiiri ja Teräs. Avaruusasema Alfa. Triffidien kapina.
Pelle Hermanni. Safiiri ja Teräs. Mustavalkoiset Dracula-elokuvat.
Aasi, Morso ja Mouru sekä Hohto.