Lue keskustelun säännöt.
Eskarin mahakivut
16.04.2007 |
Eskarillamme on viime aikoina ollut päivittäin välillä maha kipeä ja " paha olo" , erityisesti aamuin ja illoin sekä ruokailun aikoihin. Ei ole ennen ollut mitään allergioita tm. vaivoja. Luin jostakin, että leikki-ikäisillä ja koululaisilla mahakivut ovat yleisiä. Onko teidän lapsillanne ollut tällaista vaivoittelua?
Kommentit (3)
Olemme käyneet useamman kerran lääkärillä ja kaikki mahdolliset kokeet on otettu ja mitään syytä ei löydy. On välillä todella turhauttavaa kun ei pysty millään lastansa auttamaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meidän eskarilla oli aina maha kipeä, kun oli hiihtoa. Ei tykkää kyseisestä lajista ollenkaan.
Valitteli aina aamuisin ja koitti, että olisi saanut jäädä kotiin
Pitää seurata miten jatkossa.