Jaana Pelkosen mielestä yli 30 000 € ei ole paljon
www. iltalehti. fi/euroviisut/200704296030171_ev. shtml
Kommentit (6)
Ehkä joku 200 000 - 500 000 euron korvaus olisi kohdallaan suuremmassa maailmassa.
Vierailija:
Ehkä joku 200 000 - 500 000 euron korvaus olisi kohdallaan suuremmassa maailmassa.
useamman kuukauden työstä ja stressistä.
Ei se mikään PIENI palkkio ole, mutta tosiaan puolen vuoden julkisesta työstä ihan ok. Etenkin kun siihen hommaan ei mennä, vaan valitaan. Halukkaita varmasti olisi riittänyt!
Useamman kuukauden työ kyseessä joten pitäähän siitä palkkaakin saada muutakin kuin yhden illan palkka.
Tämä on niin perseestä että kadehditaan jo juontajan palkkaakin. Se lienee kuin kärpäsenpaska valtameressä jos kisojen kokonaiskustannuksiin verrataan.
Juontajat on palkkansa ansainneet.
mulla noin puolentoista vuoden palkka. Kyll joidenkin kelpaa!