Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko migreenissä monestikin myös sormien ja kitalaen puutumista?
09.04.2007 |
Oli pelottavaa, kun lähti käpälistä ja suusta tunto, kun sain sahalaitakuviot aisoihin lääkkeillä. Vai voiko olla jotain muuta kuin migreeniä??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ainakin mulla oli kun nuorempana paha migreeni! Ja kyllä vieläkin jos ei särkylääkettä ajoissa ja kerkeää " villiintyy!" Sen jälkeen asettuu vasta kaikin mahdollisin oirin ja oksentamiseen, mutta jomotus voi jatkua useamman päivän!